Post Date Apr 03, 2023
Closing Date May 03, 2023
Reference 0014
Salary Rang As Per Company
Number of 1
Vacancies
Years of Experience 2-4 years
Minimum Education Master's Degree
Work Type Full Time
Gender Male
د دندې لڼديز:
د ازموینو او نتایجو انسجام آمریت د مؤسسې په تشکیلاتي جوړښت ۰۰۱۴ نمبر کوډ کې شتون لري،چې د مؤسسې ټولې ازموینو او نتایجو انسجام چارې پرمخ وړي.
ازموینو او نتایجو انسجام آمر دندې او واکونه:
1. ټاکل شویو موخو ته د رسیدو لپاره کلنی عملياتي پلان ترتیبول.
2. د هر هجري شمسي کال په پیل کې د ازموينو کلنی تقويم جوړول.
3. پوهنځيو سره په همغږۍ د ازموينو لپاره مهالويش جوړول او ازموينو اصلي کمېټې له تائيد وروسته يې تطبیقول
4. د کانکور او سمستر نهايي ازموينو لپاره ځانګړی تطبیقي/اکشن پلان جوړول او تطبیقول.
5. د ازموينو مهالويش مطابق د ازموينو د صحنو او محصلينو د تګ راتګ لپاره د ټاکل شويو دخولي او خروجي ځايونو څخه نظارت کول.
6. د ازموینو د مهالویش مطابق د پوهنځيو فرعي کمېټو په مرسته د ازموینو سوال پاڼې، ځواب پاڼې او محصلينو حاضري په پاکټونو کې ځای پر ځای کول.
7. د پوهنځيو تدریسي مدیریتونو او ازموینو کمېټو ته د سوالونو واحد فارمټ ورکول تر څو ټول استادان نوموړی فارمټ وکاروي.
8. د پوهنځیو تدریسي مديرانو لخوا د نتیجې د تکمیل،چیک،کنټرول او پوهنځي رئیس لاسلیک څخه وروسته نتايج په ډيټابیس کې فاينلایز کول.
9. د ازموينو د شقو نمرې ډيټابس سره پرتله کول او د توپيرونو اصلاح کول.
10. د نتایجو بیا کتنې لپاره د پالیسۍ مطابق صرف د درې ورځو لپاره عرائض برابرول.
11. د نتایجو د بیا کتنې څخه وروسته نتیجه نهایې کول او د تکرار سمستر ناکام او اخراج محصلینو تعداد معلومول.
12. د دوهم چانس د نتایجو د تکمیل څخه وروسته د لوړو زده کړو وزارت لپاره سمستر وار نتایج برابرول.
13. د هرې ازموينې (کانکور، منځنۍ او نهايي) څخه مخکې د محصلانو چارو معاونيت ته د ازموينې د چمتوالي په هکله پلان ورکول.
14. د مؤسسې رهبرۍ ته د پرېکړو لپاره د محصلينو د ازموينو په هکله احصائيوي راپورونه او ارقام وړاندې کول.
15. د ازموينې د پيل څخه يوه اونۍ وړاندې پوهنځيو څخه د اړوندو ټولګيو د ازموينې سوالونه او مهالوېش ترلاسه کول.
16. د ازموینې د پيل څخه مخکې د ټولو پوهنځيو تدريسي مدير صاحبانو او د فرعي کمېټو استازو سره مجلس کول (دپيل او پای ټاکل د مهالوېشونو نهايي کول).
17. د ازموينې وړاندې د ازموينې په اړه جوړ شوي لارښود سيمينار ترتيب کول.
18. د لوړو زده کړو وزارت د اړوندو تقنيني سندونو پر بنسټ د زموينو لپاره جامع طرزالعمل جوړول.
19. په ټولو ازموينو کې د ازموينو له کيفيت، نقل مخنيوي او طرزالعمل مطابق د چارو څخه نظارت کول.
20. د هرې ورځې د ازموينې بشپړ راپور محصلانو چارو معاونيت ته وړاندې کول او د مياشتې په پای کې توحيدي راپور چمتو کول.
21. د سوالونو او د ازموينې د ټول بهير او شفافيت په اړه پوره دقت او د نيمګړتياوو څخه پاکې او منظمې ازموينې ته تدابير نيول او د پاليسيو مطابق ټولې چارې مخ ته وړل.
22. د دويم چانس ازموينې لپاره پوره تياری کول (سوالونه، مهالوېش، معذرتي محصلينو تعداد مشخص کول او د پوهنځي تدريسي مديريت څخه د فورمو تر لاسه کول).
23. د هر سمستر، کال او پوهنځي په تفکيک په ازموينو کې د محصلينو د ترلاسه شویو نمرو پرتلیز تحليلي راپور چمتو کول او ضعيفه محصلين تقويتي برنامو ته معرفي کول.
24. د ليسانس د زده کړو مقررې اړوند مادو سره مطابق محصلينو ته شفاهي توصيه، کتبي توصيه او اخطاريه ورکول.
25. د معلوم پروسیجر له مخې د نهايي ازموينو وروسته محصلينو ته د نمرو د بيا کتنې فرصت ورکول.
26. د محصلانو معاونيت په لارښوونه او د پوهنځيو رئيسانو په موافقه د تېرو دورو هغو محصلينو ته چې د مضامينو باقيداري ولري، د چانسي ازموينو زمينه برابرول.
27. ټولې هغه قانوني دندې چې د مؤسسې د محصلانو چارو معاونیت له لورې ورته سپارل کېږي پرته له ځنډه ترسره کول.
د تحصيل کچه:
په اقتصاد، مديريت يا اداره او دپلوماسۍ کې حد اقل د ماسترۍ تر کچې لوړې زده کړې ولري، د ليسانس او ماسترۍ د فراغت اسناد يې د لوړو زده کړو وزارت څخه ارزيابي او تائيد شوي وي.
په ليسانس کې يې د نمرو عمومي اوسط له ۷۵ څخه او په ماسترۍ کې د نمرو عمومي اوسط له ۸۰ سلنه څخه کم نه وي. کوم کانديدان چې له هېواده بهر يې لوړې زده کړې ترسره کړې وي، بايد د نمرو اوسط يې د همغه هېواد د (B Grade) معادل وي.
کاري تجربه:
په تحصيلي ادارو کې د ازموینو او نتایجو په برخو کې لږ تر لږه دوه کاله کاري تجربه ولري.
کوم کانديدان چې د هېواد په نورو خصوصي تحصيلي ادارو کې په دندو بوخت دي، نشي کولای په يادو ادارو کې د کليرنس او حسابونو تصفيه کولو پرته د تحريري ازموينې وروسته په کاري مرکه کې ګډون وکړي.
کاري وړتياوې، ځانګړنې او مهارتونه:
1. په پښتو، دري او انګليسي ژبو کې ښه ليکنه او خبرې وکړای شي.
2. د مايکروسافټ آفس پروګرامونو کارونې په برخه کې تخصصي پوهه ولري.
3. د پلان جوړونې، فکر توليد او ستونزو حل په موخه د تحليل وړتيا ولري.
4. په چارو کې شفافيت، قانون تطبیق او اداري اصولو ته ژمن وي.
5. د وخت مديريت او کار کوونکو روزنې ته ځانګړې پاملرنه وکړي.
د سپارلو لارښود
په شرایطو برابر کسان کولای شي، چې خپل اسناد په انلاین او حضوري بڼه راولیږي.
اړیکو شمیري :0771527489 /0783616252
بریښنالیک
hr@spingharuniversity.edu.af